onsdag 27 mars 2013

So much to do and no time to do it

Hej ni!

Trög bloggning idag. Kom hem för någon timme sedan efter att ha skrivit ett dåligt matte prov och depserata försök av att läsa modersmål i biblioteket. I curse the overly cute boys that go to the library.. En stund senare joinade också Freddu och Josso mig till mitt hörn. Då Freddu läste flitigt gav jag upp och då började jag och Josso drömma oss bort till frankrike och massa andra samtalsämnen som misslyckade tatueringar, fake ID (nej jag har inte tänkt göra ett sådant), sommarjobb och jaa haha pengar överlag. Mycket intressantare än modersmål kan jag säga er. 
Kommer bli en lång natt eftersom jag spenderar min tid på att blogga istället för att läsa om Runeberg. Badass jag är. inte. Jätte konstig grej som också kom upp i diskussion var min plötsliga träningsinspiration. Jag har sådan sjuk lol nice ordval lust att träna, typ springa, gymma, ALLT. Nu när jag inte får. Har idrottsförbud 3 veckor än. Så kommer inte ens få en chans att träna bort allt jag kommer äta hos mina mor och farföräldrar mu på påsklovet. Hello, fat kid coming trough !
Haha lol, nej nu måste jag påriktigt läsa. Eller? JO.

ah sommar ♥ stehn och cnuth in action 

1 kommentar:

Skriv ner vad än du har på hjärtat !