söndag 24 mars 2013

Got to love bakis ♥

Ber om ursäkt för ingen uppdatering igår. Satt och meckade med Freddus present i flera timmar och hade inte tid helt enkelt.

Vid 9 tiden var jag i varje fall där hos freddu där mina tjejor redan befann sig. Freddu var nöjd med sina presenter vilket gjorde mig jättejättejätte lättad :D var så rädd att hon inte skulle gilla det. Min mest satsade present åt henne var ett hårband som jag hade sytt på blommor från ett halsband som hon hade sagt att hon skulle ha velat ha om det skulle vara ett hårband. hihi ♥ Sen börja festande ordentligt. Jag garvade ihjäl mig imorse då jag hittde en video som Lisa filmat när vi ''dansar'' till Veronica Maggios - Jag kommer HAHAHA. Gud skulle så vilja lägga den hit men ja. Jag kan ju inte prata för någon annan än mig själv, och jag bara hoppar omkring, krälar på golvet, sjunger och ''JAG FALLLEEEER FALLLEEEER'' ner på golvet :DD Haha, hade i varje fall e jätte kul kväll med mina girls once again. Tyvärr tog jag inte några bilder bara videon och den var ja, opublicerbar och glömde dessutom systemkameran hos freddu så. Men jag bjuder på en bild från Lisas instagram. Det är inte mycket, men bättre än inget. ;)

Så smånigom skall Freddu komma hit och vi skall räkna lite matte inför provet vi har på onsdag. jaiks. Annors skall jag bara ta det lugnt och återhämta mig xdd

Freddu Cassu Heidi Emilie Lisa Camppu Sara
jag tackar er för en mycket trevlig kväll
adios.pussar.sliskiga.
höhö


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !