lördag 16 mars 2013

Goodmorning sunshine ! Bokstavligen denna gång

Godmorgon finingar !

Vaknade av solstrålarna och på jätte bra humör ! Igår kväll var jag sjuk som ett svin, sov, kom just och just upp ur sängen för att släpa mig till bio med Heidisen och Lisaleij. Vi såg på The amazing Oz, och den var amazing ! Har fortf inte vänjt mig vid domdär 3D glasögonen dock och blev skitskrämd flera gånger då det såg ut som att flygande apor sku kasta sig över mig xD Men jag är väldigt glad att jag steg upp fast det kändes som att jag skulle dränkas i snor, huvudvärk och värk överhuvudtaget. Så bra film. Och sällskapet var ju.. ja ni vet, lisa o heidi e tummeupp sällskap ;) höhö ♥pus

Nu sitter jag här i pyamas ännu dock men skall städa mitt rum, hoppa i duschen och dra en sväng till Mylly med älsklingen Linda ! Hoppeligen får jag något vettigt köpt därifrån, vi har ju en födelsedagsflicka här inom kort så..;) Men jah, det var allt för nu, måste börja göra grejer, adios amigoos! :**

snygga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !