tisdag 19 mars 2013

Bästis idag 18 ♥

Hej mina fina läsare, familj och vänner som läser detta. Idag är det den dagen som Fredrika kungen av mumindalen fyller 18 år och blir myndig så jag tänkte berätta lite om henne, och vår vänskap.

Jag och Freddu lärde känna varandra någongång på lågstadiet när vi spelade fotboll i samma lag, det tog en stund för oss att bli vänner men jag kommer ännu ihåg första gången jag träffade henne utanför fotbollen och blev chockad av att hon hade jeans och sin ljusblåa rock på sig. Vi gick till Golden rax och äta.
Dethär är en aning konstigt att vi faktiskt blev så bra vänner som vi är idag eftersom vi är väldigt olika som personer men på samma gång ganska lika. Jag till exempel kommer ihåg jätte bra massa grejer vi gjort tillsammans, vilka låtar vi har dansat till osvosv, Freddu åandrasidan..höhö, inte alltid ;)
Jag tycker mig hört någon utomstående kalla henne regnbågen i vårt gäng pga sin färglada klädstil, som nog stämmer in ganska bra :)

Den bästa saken med vår vänskap är att man inte behöver försöka så mycket, inte spexa sig inför den andra,  joo vi småtjafsar men endast 1 gång har vi haft ett ordentligt bråk. Dagen före nians avslutning, är vi bäst på timing elr vad?

Dramafritt, vi är inte dom som överanalyserar varje detalj, typ om jag inte talat med henne på en vecka så är jag inte sur på henne, men det betyder inte heller att jag inte skulle bry mig. För det gör jag. Så många ÅR (hahalol) som hon lyssnat på mina teini drama problem så borde hon få en pokal full med strumpbyxor. Hon dömer int mig fast hon skulle ogilla saker jag gör. Alltså det är så svårt och beskriva men hon är bara helt enkelt så bäst. Skulle inte kunna tänka mig något bättre. Det är så lätt. Vet inte hur jag skall säga det bättre.
Jag älskar dig Fredduh ♥

Sori att dehär blev jätte flummit sötnos men ja låter bilderna tala istället, du vet att jag inte är så bra på det..eh :)

och här är vi nu, och jag är lyckligare ännågonsin att ha än vän som dig ♥

1 kommentar:

Skriv ner vad än du har på hjärtat !