söndag 3 februari 2013

Fullspäckad Lördagg

Tja ! Shit har haft fullt upp hela dagen. Steg upp vid nio för att åka till biblioteket till 10. Satt där i 4 timmar, kom hem, började fixa mig och duka bord och blabla för att fira storebrors födelsedag som är imorgon (idag actually xD) Så åt vi massa gott och sedan vart det presentgivning. Jag gav honom en såndär lite JägerMeisterflaska ;) Eftersom alko är stängt på söndagar, och 20 innebär att han får köpa starksprit. Haha, lade in flaskan i ett tomt kexpaket, gissa om han såg snopen ut xD ba öö.. kex, really? Sen kom melodifestivalen och så lite annat på TV. Nu är jag trött som fasen. Det blir bibban till 12 imorgon. Tjoho. Nordisk litteratur suger röv.

såhät såg jag ut ännu för 15 min sen. Nu är sminket borta. THE REAL ME MUAHAH. okej. 
sleep tight bitchezz

1 kommentar:

  1. Tävlingstips! Vinn en lyxig kryssning för två! Perfekt för att skämma bort sig själv och någon man tycker om! Tävla i min blogg: http://adaras.se/2013/february/vinn-ett-lyxigt-kryssningspaket-for-tva.html#comment

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !