tisdag 15 januari 2013

Tisdag

Har idag hunnit vara i skola, träffat en snobbig läkare, som dels inte kunde säga mycket eftersom mina röntgen bilder var så dåliga så måste på magnetröntgen OCH datortomografi ännu för att se skarpare. Farit till skolan igen, presenterat och guidat runt nior i kattan och varit hos frissan. Har ännu lite läxor att göra men jag har börjat orka mera nu eftersom jag också farit och sova tidigare än förr och sådär. MEN fick dock veta att jag har sovmorgon imorgoon tjohoo ! Awsum.  That's all for now folks. 'luv ja
bild på håret, satt alltså mörka slingor så det är jätte blandat med allt möjligt nu, ser naturlgt ut, vilket jag strävade efter, är riktigt nöjd :)

ps. jag dedikerar detta inlägg till min sympatifulla no-lifeiga utråkade non instagrammer gandhi. bless you

1 kommentar:

  1. Hej! Det skulle vara super roligt om du du ville vara med och tävla om att bli veckans blogg, http://rebeccahnilsson.blogg.se/2013/january/tavling-veckans-blogg.html#comment och en enda regel du behöver följa. :D

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !