söndag 27 januari 2013

Pluggat ca 8 timmar idag, JAG ÄR STOLT

Alltså seriöst världens största + poäng till mig. Det här är första gången jag öppnar datorn idag. Och jag steg upp tidigt och åkte till biblioteket till kl. 12 och satt där i 4 och en halv timme och läste. Hade en timmes paus här hemma till kl 6, fortsatte läsa och har nu ännu 20 s. kvar som jag skall läsa igenom nu. Om jag klarar domdär förbannade sista sidorna är det första gången på hela gymnasie tiden jag läst ALLT från läroboken till ett prov. Till vissa är dethär kanske en självklarhet men jag brukar inte orka, läser typ anteckningarna, sitter på datorn till 12, och skiter i resten. Därför ser nog mina vitsord ut som dom gör också. Men nu tammefan skall jag skärpa mig. Ville ändå uppdatera. Har haft ångest och bara velat blogga, fast det inte är nåt intressantare än skola men. WAU haha, är så överraskad. Ja, det var typ allt jag skulle säga. Imorgon är det ju sen matteplugg med Camppu och Emppu efter skolan och sedan säkert resten av kvällen också så blir väl lite dött här. Men onsdag är jag ledig. Jeij. Så då kommer jag IAF och göra ett ordentligt inlägg. Nu, skall jag läsa det sista och sen gå och sova. Pussochkram

Här är en bild på mig och Heidi på Bandstand i fredags. Haha, nej, vi planerade inte våra kläder.
vi är gula

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !