lördag 26 januari 2013

Jag vet mycket väl vad du gjort mot mig

Jeij + poäng till mig som varit och studerat i biblioteket ! Typ 45 min för att det stängde så tidigt men ändå, det räknas ju..väl? ;D 
Haha nej men jag känner att jag har mera ork nu och vill verkligen satsa, fast jag varit lite på villospår känslomässigt sista
tiden men det börjar gå bättre nu :) DESSUTOM är det nästannästan 100% säkert att hela familjen kommer att spendera jullovet 
i THAILAND i år ! Åh jag blir så glad bara att tänka på det. Ni kanske tänker, men gud måste inte du va jätte sur för att du
missar nyår. Svar : NEJ, nyåret har inte så stor skillnad för mig faktiskt. Och jag tycker också att det är ett bra sätt att spendera
nyåret med sin familj, och i det varma, och jag är 18 då ju så jag kan hänga med mina brorsor woop. Dom är bäst btw. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !