onsdag 30 januari 2013

I'm so bad

Sorry, sa ju att jag skulle blogga IAF på onsdag för jag var ledig. Eh, har ju inte gjort nåt vettigt utom att vara till bibban i 1och en halv timme nu på kvällen men var så jävla okoncentrerad att ingenting gick in i huvudet. Dessutom fick jag just brev att min operation kommer hålla hus den 28.2 på FUCKING BARNAVDELNINGEN. Awesome shit alltså -.- Och dte är dessutom just då när min lillebror får komma hem efter sin operation. *suck. Nåja, det får man väl ta. Köpte lite nya sminkgrejs idag också. Wii. Men IMORGON ska jag blogga. Jag lovar. ( do not trust me ) ;) haha . puss hej
instabild. @ssofiaterese
imorgon är det magnetröntgen och datortomografi. och franska prov då. je, not

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !