tisdag 1 januari 2013

GOTT NYTT ÅR

Hej hopp galopp ! Har ert nyår börjat bra?

Mitt var lite underligt, mysigt, nyktert men ändå helt bra :) Åt då först middag här hemma med alla gäster och sedan drog jag och freddu till stan där vi for till Mikko en stund och träffade dom andra tjejorna. Så drog jag och Freddu iväg till pargas till Lisas och Jans lägenhet vart också gubben var, skönt att se honom efter en vecka ♥ Så vid halv tolv blev det lite strul, det ösregnade ute men vi började trava oss till gästhamnen och se på fyrverkerierna, tappade bort alla människor, fick nyårskyss och många kramar. Så när vi stått där en rejält lång tid bestämde jag Freddu Cassu och Andre för att ta taxin hem till Cassu var vi skulle sova. Så laga vi pizza och mäster kocken Andre stekte knackorvar. omnom, kollade på Bridget Jones och sen och sova. Så mysigt att få sitta med sina vänner bara i värmen. Och tack Lisa o Jan fö att vi fick komma dit. ♥
det var typ mitt nyår.

 Kom hem vid 4 och har bara slappat, varit påpromenad och kollat på Desperate housewives :) Nu ändå så småningom i sängs då det blir jobb imorgon. 
Adios amigos. 

en bild från igårkväll hemma, med brodern.#YOLO instagram ;)
FÖLJ. @ssofiaterese



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !