söndag 23 december 2012

SURPRISE

Så nu är jag hemma igen efter en visit till stan och till freddu. Fick träffa hennes söta lillebror som nu är över ett år gammal och kan gå o springa ! Såå länge sen jag såg honom och så otroligt söt. Jag fick till och med en blöt puss på näsan ♥ Åh, ja önskar viljam var sådär liten och söt.. haha nej, viljam är alltid söt ♥

Förövrigt, hej hopp galopp det är ju banne mej julafton imorgon ! Hur sjukt är inte det? Jag älskar julen, verkligen, maten, lugnet, glädjen, presenterna. När vi var mindre brukade vi alltid spendera julen i österbotten hos antingen mina mor eller farföräldrar, förra julen var vi i åbo bara min familj alltså jag, mina 3 bröder mamma och pappa. det var också mysigt och vi avslutade kvällen med bordspel, men i år är min mormor, morfar och farmor här och det känns som ordentligt jul igen.

Här är en bild från förre julen (:

Och eftersom jag inte fått dethär inlägget publicerat på typ en timme kan jag ju tillägga att jag talade med Cassu i telefon och så plötsligt ringer nån på dörrklockan, ja går och öppnar och där står ju int bara Daniel med en julklapp! FAST jag sa att han int sku köpa en, och jag står där helt i chock för han inte sagt att han var påväg ens.. åh.. han är nog bara för söt..och jag kan ju nu då meddela eftersom flea har frågat här på bloggen att Ja, jag är inte singel nåtmer (:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !