söndag 2 december 2012

HELLO STRANGERS

Vi har inte haft nät i huset på snart en vecka, flippar snart. Använder nu mokkulan som inte är världens bästa. Ville bara kika in och förklara mig. De som suger är ju att statistiken faller, och det är ju logiskt, vem vill följa en blogg som..jaa, inte uppdateras?? Har förövrigt inte gjort mycket denna vecka. Var i skolan på onsdag och fick ut proven som gick, jaa sådär, sedan på kaffe med Daniel, Andre och Cassu och gammeldans efter det. Torsdag vart det vanlig skoldag. Fredag hemma sjuk :( På lördag kom freddu hit för någon timme och idag har jag varit till Golden RAX med Freddu. Haha, har inte skrattat så mycket på länge xD Kan ju vara för en viss händelse.. elr va? ;) hihi. Quality time with mai swiiitiiii ♥☻♥☻♥ höhö. Så gick vi i lite butiker och nu har jag gjort några läxor, har ännu kvar -.- Men har sovmorgon imorgon så det är skönt. Japp, där har ni lite update då.

 Hoppas verkligen nån kommer och fixar nätet snart. Vi köpte ju tillochmed nytt modem när det började jävlas förra gången men nu har det slagit av helt? Och så var vi ju utan el i hela huset här en dag också. Garage dörren funkar inte. Haha, känns som allt bara går sönder, time to move? ;) 

Så har jag fullt upp HELA nästa vecka. Har dans varje dag eftersom föreställningen närmar sig. Och på fredag blir det hoppeligen en visit till pargas hoods..skogar, whatever ;) hihi jeij ♥ 

Mycket text iknow. Hoppas ni hålls kvar ändå. NI VET ATT JAG SKULLE BLOGGA OM JAG KUNDE. :( Får typ mini ångest då jag inte får blogga. eh. riktigt sant nog.

puss. ni är fina !


1 kommentar:

  1. Lisaleij you know2 december 2012 kl. 22:10

    De e inget kanske eller hoppeligen att du kommer till pargas det är ett måste gullevän!!! ;)

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !