tisdag 18 december 2012

fräsht

Har just varit och duschat och skall ta mig ett litet kvällsmål, räkna det sista inför morgondagens matte mini-test och sedan mysa mig in i täcket. Har en lång dag från 8.05 - 16.00 imorgon så jag behöver all sömn och kraft jag bara kan få.

Just det, sen lite dåliga nyheter. Jag fick då veta för ca. 2 månader sedan att jag har en ordentligt stor exostos i axeln, som inte visar sig utåt som de andra gjort utan den går inåt på något sätt. Är glad att jag fick reda på det eftersom jag har haft värk i min höger axel i ungefär 2 år. MEN. Det jag inte är glad över är att jag fick ett brev på att jag måste till en annan läkare för att bara se på den eftersom exostosen är för komplicerad för den läkare jag besökte tidigare.. Dessutom fick jag idag också ett brev att jag ska på datortomografi den 31.1.2013. Det är en mer avancerad, detaljerad röntgen typ. Så får ju se hur det går nu. Men det är ju inte så skoj eftersom det har blivit mycket värre, jag har konstant värk och måste ta värkmedicin regelbundet för att jag skall klara av saker och ting. Huh. Det blev långt. Men ja, ibland är det bara så att man behöver flera ord..:) Godnatt ni ! ♥

en bild från torsdagens outfit som jag ännu heller inte lagt upp.. SORRY. Den kommer imorn !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !