måndag 12 november 2012

YOU CAN BE MY IT GIRL

Nu era jävlar är jag tillbaka ! Haha, har haft fullt upp hela dagen med dans och skola. Men jag känner mig lycklig. Faktiskt. Jätte glad ! Kan ju vara koffeinet som jag missbrukat ikväll men whatews :D Jag kommer berätta lite om min vecka när jag får mera bilder och så. Men just nu sitter jag och hyper chattar med ny bekantskap. Som tycker jag är sjuk i huvudet. Du vet nog vem du är. Men eget fel, just sayin' ;D Hoppas du läser dehär och ser att jag är extremt sårad. Hahaha, nonej. Jag bara flummar något brutalt. Lite synd om honom e de nog. Nåja anyways. Har en ny addiction. ALEX GOOT. Ja e kär. Seriöst. Helt brutalt. Snälla nån skicka mej till New York !!

och 2 av gratulations bilderna jag fick på fb på fredag. Båda helt extremt sexiga.. Första från cassandra och Andra, Camilla :D





           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !