tisdag 20 november 2012

Tiden går

Gooodmorning !
Eller inte? Eh.. sov en aning för länge. Till typ halv 1, men var för jäkligt lat för att stiga upp förrän halv 2. Sitter fortfarande i pyamas efter att ha kollat på gossip girl och pluggat. Om ca en timme drar jag iväg till stan för att träffa Andy och sen blir det väl bara att plugga resten av kvällen också eftersom jag är ledig imorgon med.
Måste verkligen få tillbaka denhär dygnsrytmen så jag kommer kunna stiga upp på mornarna till nästa period som jag kan visa er nåt senare. Men nu måste jag börja fixa mig och äta nåt smått före jag sticker så CIAO BELLA !

I brist på bilder så hittade jag denna, som är tagen i mars 2011 när jag var påväg och träffa Andy :D Huh så man förändras !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !