söndag 25 november 2012

So far, it feels awesome !

Morsning korsning !

Har idag hunnit vara till stan en sväng för att springa i butiker och kaffe me Daniel aka. Dankki. FÖRLÅT, de va ett måste ;D  Satt i coffee house någon timme och babblade om..ööh, random things :D Men mysigt va de :-) Vi stötte också på typ 1000 beebisar och jag höll på att bli galen då dom är så sjukt söta !!! hihi^^. JAG VILL HA EN !! Eller ja, 3 egentligen men, en att börja med kanske ;) höhö.
Anywaaays, är jag nu hemma igen, en aning fattigare. Och lite trötter, borde städa rummet, ordna mina skolgrejjor och såndänt nödvändigt som föräldrarna klagar på hela tiden.

Fotade just också resten av grejjorna jag fick i födelsedags present så dom kommer upp snart. :) Har dock ingen egobild. Orkade inte. Så jag hittade några iPhone bilder jag tagit med freddus telefon någon tråkig mattetimme. Ser ut som jag har ett gigantiskt huvve. What can you do?


1 kommentar:

Skriv ner vad än du har på hjärtat !