söndag 18 november 2012

It was worth it

Trög stämning här i huset. Blev väckt av pappa 12.30.. woops. Blev en aning lång natt, satt i skype till kl 4 på morgonen. Hohojj vad händer alltsåå?? Nämen det var värt de ;) Det var mening att jag skulle på kaffe med Andy men det skulle bli lite knappt om tid så jag bestämde mig för att inte fara någonstans över huvudtaget. Vilket kanske är helt bra. Men lite konstigt också. För att jag har verkligen inte varit någonstans på hela veckoslutet. Jo, någon promenad här och där men. Hemma ändå ! Nåh kanske jag satsar och får bra i domhär 2 provena jag nu har denna period..;) SKÖNT. Men jupp. Tror jag ändå skall sörpla i mig min kaffe kopp och dra ut och promenera en stund. Blir så instängt och svårt att andas om man bara är inomhus!
Och så kanske det är för att jag blir frestad av doften av att pappa bakar pepparkakor på nedre våningen..

JUSTDE. Om jag är riktigt duktig så kanske jag hinner visa mina födelsedagspresenter också. Men jag är ju inte så aktiv så får se. hihi. Pusskram!

me want summer back !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !