onsdag 7 november 2012

GALNA SKRATTATTACKER OCH EKS-FEST

Heij på er !
Idag har det varit skoldag. Som jag sov igenom.. wups. hehe. Och gammeldans. Sen när jag kom hem vid halv fem har jag suttit och pratat med Hannes på skype i..vad blev det nu sist och slut typ 2 timmar och en kvart? Haha, så väldigt intressant :D Fick brutal skratt attack i ett skede och bara kunde inte sluta, vet inte ens varför. Stackarn trodde jag var sjuk i huvudet. Menmen. inget annat spec idag så tänkte berätta lite om lördagens EKS-fest !

För det första. Skulle då alla vara utklädda och jag valde att vara en leopard ;D hähä. Jag hade verkligen sjuukt roligt, dansade röven av mig och med människor jag annors inte hänger med så mycket och det är också alltid kul ! Så kom en kompis hit övernatten som jag inte talat med på länge för han går inte i vår skola. Gick först till Hese med några andra i stan efter festen och åkte sedan med buss hem till mig. Vi pratade om gamla goda tider och mycket annat och somnade vid typ halv sju tiden? Rätt så trött vart man ju nästa dag. Haha, älskar sådäna spontana grejjer !
Drama var det ju nog, men vad annat kan man vänta sig? Gymnasie fest hallååå ! Men hoppas det är fest snart igen. DET VAR AAAWESOME.

Nu har jag bara bråttom för jag måste hinna skriva en typ 500 ords book rewiew på engelska ännu före klockan slår tolv.

Såhär såg jag ut. Skit bild men ah. får väl duga ! Helt lyckat ändå eller hur? ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !