tisdag 13 november 2012

BLÖTA PUSSAR FRÅN MEJ ALLA TILL ER ALLA

HERREGUD ÄNTLIGEN. Har jag fått detdär jävla projektet färdigt och ivägskickat. Fick brutal panik/stressattack i ett skede, börja storgråta, vet int alls va som hände. Men nu är jag fri från domhär horribla arbetena. HUR SKÖÖNT??? Nu kan jag också börja satsa mer på bloggen ! JIIHHUUUU.

Har annors haft en meningslös dag. haha nej inte helt men ja, gymnasiet. That explains it all. Imorgon är det iaf chill dag ! Börjar halv tio med engelska och läraren är inte på plats så de blir säkert bara flumm. Sedan skall vi till Vimma och kolla på en musikal som vår skolas elever har gjort. Spännandee! Sen har jag hålblock och sen blir det gammeldans! SKÖÖNT. Och nu skall jag bannemej börja blogga ordentligt och som vanligt.

JAG ÄR SÅ GLAD ATT PROJEKTEN FINALLY ÄR GJORDAAAA
Nu gå ja o tuti. puss ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !