torsdag 8 november 2012

Under 4 timmar kvar nu.. Jag bara ligger och väntar på att dendär ivern och väntan skall slå mig men varför gör den inte det? Har alltid typ luggit uppe hela natten före min födelsedag o ba iiiiik men nu vill jag liksom gå och sova fast klockan bara är halv nio. What's up med åldern 17? Kanske det är för att hälften av familjen är borta. Vi har fortfarande så att man väcker födelsedagsbarnet med presenter och sång. Men nu är de ju inte här så det är lite konstigt. Jag har liksom inte det att vakna upp till. Nåja, de kommer tillbaka imorgon i varje fall.
Som tur kom min ena storebror hem redan idag så det känns lite mer som hemma. Måste nog hitta på något vettigt att göra ännu för om jag somnar nu kommer jag vakna jätte tidigt och har ändå sovmorgon imorgon så.
Blir väl att städa rummet. jippie. Ser hemskt ut då ingen har vari o tjata på mig att jag skall städa det på över en vecka. HUI. Så kanske kolla outfit för imorgon. Kanske ni får tillochmed bilder? haha. Får se. ADJÖ for now.. ;)

Det enda som jag egentligen önskade mig, tror inte jag får det men.. hehe. i keep dreaming about you..
iPhone 5


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !