torsdag 18 oktober 2012

NOBODY SAID IT WAS GONNA BE THIS HARD

Idag gjorde jag ett beslut, jag miste en av de personer jag älskat mest. Hela kroppen skakar och tårarna är 
oändliga. I somras hände något som jag inte tänker detaljera här men ett svek, en chock. Av personen man 
trodde kände en bäst. Och så på några timmar förändrades allt. Sedan dess har jag känt tomhet, ensamhet,
 sorg, besvikelse, ilska, you name it. Men mest av allt tomhet. Helt otroligt förbryllad av hur dethär kunde 
hända.  Jag är vanligtvis en person som inte är långvarigt sur, ser alltför ofta mellan fingrarna och låter saker 
bara gå förbi. Därför har jag försökt skjuta bort dethär. Försökt glömma och förlåta. Men sanningen är att 
jag bara ljög för personen och mig själv i hopp om att allting skulle bli som förut. Men ju längre det går, destu 
mer sårar det mig. Idag beslöt jag att sluta ljuga för mig själv. Så bra känner jag mig själv, där gick min 
gräns. Jag ville så mycket att allt skulle bli som förr, men ingenting är som förr, inte nu längre. Idag bestämde 
jag att det är tid att släppa taget. Officiellt.
Jag valde att vara stark och stå upp för mig själv idag.
Fast detta var obeskrivbart svårt att göra, var det ett måste. Ett steg framåt. För att hoppeligen en dag kunna glömma. 
Det tar ont. Men du krossade mig. Och jag kan inte ta risken att låta dig göra det igen.
goodbye


5 kommentarer:

  1. <3 jag är här för dig älskling

    SvaraRadera
  2. fast jag inte har någon jävlaa aniing vad de handlar om vill jag säga att du skall vara så inihelvetes stolt att du vågade göra det, jag har ibland viljat göra det men skulle aldrig våga! KRAM

    SvaraRadera
  3. e så stolt över dej! you know i love you ♥

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !