tisdag 23 oktober 2012

KISS ME LIKE YOU WANNA BE LOVED

Har helt fastnat för Ed Sheerans låt - Kiss me. Får rysningar varje gång. Knäppt? JA. Jag är lite trapped här med matematiska grejor i huvudet. Jag är så smart men att få ner det på papper är en annan sak. höhö. ;) Anyways. Det är lite tråk här nu på sistonet eftersom min vardag består mest av, kaffe, skola, kaffe, äta, kaffe affe, äta, äta, sova. Och så börjar allt pånytt igen. Min energi är liksom lite död, typ. Värsta osocial person jag blivit seriöst! Måste ändra på det. Förövörigt kom jag på att det är ju Halloween nu i heljen elr hur? Jag vill ju vara nåt sjukt tufft! Men vad?? that is the question

kanske en pumpa?

4 kommentarer:

  1. Dendär sången e helt härli! <3 Firas Halloween alltså nu i veckoslute eller sen nästa?? :o

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahahha ja vet faktiskt int säkert xDDD

      Radera
  2. De firas nästa veckoslut först :) / lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså muijaa jag mena nog nu i veckoslutet :D hahaha råddar lite här ;)

      Radera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !