söndag 21 oktober 2012

HÖSTLOV ÄR BARA LUR

YO
Ville bara uppdatera här lite. Får smått ångest då ja inte bloggar haha hur sjukt det än låter och så har jag ju Cassu som tvingar mig ;) Rensade jag då mitt klädskåp som allvarligtvis ser helt brutalt tomt ut nu :( Så åt vi fin middag här hemma med familjen på kvällen och efter det sat jag mig på skoppen i ösregn och åkte till Hannes där han och Ville var. Dom fick nog båda ett gott skratt då jag vär val framme. Såg ut som en blöt hund. BRUTALT. Vi kollade på The expendables 2an som faktiskt var riktigt bra fast jag inte brukar vara så förtjust i typ action filmer. Men så många snygga killar hehe ;) Pratade lite och chilla bara. Helt skönt nog att ta en kväll och typ inte göra någonting vettigt. Så vid halv tolv drog både jag och Ville hem och tur för mig så hade det slutat regna men förbaskat kallt var det ändå ! Somnade dock inte förrän halv 3 tiden. Fick inte sömn helt enkelt, frustrerad och frustrerande! Så det var min lördag kväll. Och nu är det sista dagen av höstlovet som gått alltför snabbt. Wtf? Kändes som ett vanligt veckoslut ju ! Gillar inte höstlov, man blir lurad ju! Nu blir det några avsnitt av Desperate  Housewives och sedan sista läxan. Hoppas ni haft ett fint höstlov !

PS. GRATULERSAR TILL ANDRE SOM FYLLER 19 IDAG

hitta denhä söta bilden på mig o Mattan hihi ♥

1 kommentar:

  1. naaw gulle!<3 börjar alltti tänka på vessa incidenten, if u remember.. ;D

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !