tisdag 2 oktober 2012

GODMORGON


Ledig idaag och vaknade just upp ! Måste säga nu eftersom jag hade fått en anonym kommentar i morse typ såhär : varför lägger många bloggare upp videon då dom sjunger..spec då dom inte kan.
Ja alltså dehär var ju ett önskeinlägg. Eftersom jag hade frågat vad för videos ni vill se. Och flera hade vela se mig sjunga. So I did. Ja vet att jag inte är nån perfekt sångfågel, och detta är inte något jag kommer göra regelbundet, hell no ! :D haha. Flera hade gillat det och några inte, så ska det ju vara, så. :)

MEN, måste säga, det var inget negtivt mot denna kommentar. Det är bra med sånhäna kommentarer också, och dessutom sa hon/han inte det på ett otrevligt sätt utan skrev i slutet något positivt också :) Älskar sånt.
Nu ska jag dricka mitt kaffe ! Seeya ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !