söndag 23 september 2012

Veckans schema

Har pluggat på filosofi hela jäkla dagen men det känns som att jag inte har något grepp om någonting?? Allt i filosofin baserar sig liksom på frågor så hur i hela friden skall man kunna SVARA på något då?? :D Haha, hel knäppt alltså. Tog iaf en paus där vid 9 tiden och har bara latat mig vid datorn. Ska läsa igenom allt ännu en gång och så har man resten av läxorna för imorgon.. Skoj va.

Men som jag sa tidigare kommer min vecka vara helt brutal. Elr ja, full iaf :D Såhär ser det ut..:


5 kommentarer:

  1. sv:
    haha jaha :) nej jag förstår inte finska iallafall, så du bodde i Sverige innan ?

    SvaraRadera
  2. Vad snyggt chema och annorlunda upplägg men verkligen snyggt

    SvaraRadera
  3. Du hade en hel del att göra. Hoppas du får en bra vecka. :)

    SvaraRadera
  4. sv:
    Jaha , vet hade jag absolut ingen aning om. Nu har jag lärt mig något nytt :)
    Godmorgon , hoppas du har haft en bra morgon !

    SvaraRadera
  5. Hej! Gud så charmig blogg du har :) Läget? Kram!

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !