onsdag 19 september 2012

Nu sa det STOPP.

Har sovit över 12 timmar inatt, är helt utmattad fortfarande. Nu sa kroppen verkligen stopp. Känner mig sjukt svag och en gnutta förkyld. Mamma tror det handlar om stress och sömnbrist som jag sade i förrgår då jag typ kollapsade? Som om det inte var ett tecken nog? Nåväl, är iaf hemma idag och försöker vila ut mig. Bara ligga och ta det lugnt, rensa huvudet liksom. Skolan tar verkligen kål på mig, jag vet det själv. Har ingen ork att gå på timmarna nåt mer heller, vill bara att provveckan skall komma och så får jag plugga som en galning och sen få slut på dessa skitämnen jag har i denna period. Jag har, Geografi, Hälsolära, Matematik, Finska, Filosofi, Franska + 2 gymnastik kurser. Så 6 st läsämnen. Vilket innebär att jag har prov varje dag under provveckan. Tänkte börja plugga redan på veckolsutet eftersom vi har Filosofi redan på måndag och så börjar resten av proven på Torsdag. Men får se. Måste verkligen vila ut mig. Jag hatar känslan av att känna mig svag.
Känns skönt att få förklara ut lite varför jag kanske inte bloggat så mycket och inte haft nåt annat än typ : hej nu är jag hemma, ska laga läxor, godnatt. Hehe. Hoppeligen blir det änring på det. Idag iaf, för idag tänker jag inte göra något som har med skolan och göra. Så tror det blir riktigt bra uppdatering idag (:

jag vill ha varendaste en av dessa underbara ugglor

1 kommentar:

  1. Men oj då vännen, du behöver nog verkligen vila. Ta dig en hel dag och bara vila, gör nästan ingenting, bara slappna av!

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !