lördag 22 september 2012

Mys Lördag och Blogawards

Har haft riktigt mys här på kvällen. Åt laxrullader och bröd med gräddost till middag vid 8 tiden med mina föräldrar. Tände ljus och det var bara så mys. Extremt gott också.  Är nu ensam hemma ( lillebror sover ) Eftersom föräldrarna drog sig till stan och se på när älsdta brodern spelar i en bar med en kompis. Helt skönt med tystnaden. Passade på att åka till butiken medans de ännu var hemma och köpte bland annat dipp och paprika, gurka, tänkte vara nyttig. Men var för lat så tog det onyttiga jag köpte istället.. Filipinos och Starbucks kalla Frappuccino med vanilj smak. Mums. Myser framför TV:n och går säkert småningom och lägger mig. Imorgon är det bara skolarbeten som gäller. Måste göra på vårt Hälsolära projekt om självmord och läsa till Filosofi prov som vi har på måndag. Så tänkte stiga upp relativt tidigt för att hinna med allt.
Helt skönt med ett lugnt veckoslut här och där. Så godnatt för mig tror jag. pusskram



Just det ! VeckoRevyns Blogawards är ju igång just nu ! Juryn håller på och räkna alla röster. Detta är alltså Sveriges största bloggpris, det finns flera olika kategorier. Och jag håller tummarna för att

Michaela Nilsson aka. KEELA ska vinna i sin kategori: Årets Blogstar.
Katarina Testad aka. CATY ska vinna i sin kategori: Årets Blogginspiratör
The KickBackPack som innehåller, KEELA, VIRA, CATY, MOA OCH JOHANNA ska vinna i sin kategori : Årets bloggsnackis
Angelica Blick ska vinna i sin kategori: Årets modeblogg
HEJA ER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !