måndag 24 september 2012

GE MIG TID

Sitter i köket och skriver på projektet. Det är rätt så deppigt att undersöka om självmord. Som kanske är förståerligt? Har också grubblat med mamma en stund här om lite allt möjligt. Haha, har igen inge vettigt att säga, kändes så tomt här så jag ville bara skriva nåt :) 

JO. En grej. Som jag funderat på. Är hur sjukt tråkigt det är att jag har fullt upp med skolan och lillebror och allmänt bara inte tid. Eftersom jag har så mycket jag skulle vilja gööra ! Jag skulle vilja ha tid att rensa mitt klädskåp, sy om de saker som är för stora ( är mycket mindre nu än för ett år sen, eftersom alla mina muskler försvann då jag slutade fotbollen INTE för att jag har ätstörningar elr dylikt ) Skulle vilja sticka halsdukar och mössor åt mig ( haha låter mommot men tänk hu myki pengar man sparar? ) Och typ göra egna halsband. PYSSLA helt enkelt ! Men jag har inte tid :( Och det är synd. Det gör mig lessen !! Hoppeligen kommer det bli en ändring på detta nästa period då jag inte har lika mycket kurser. Väntar bara på att provveckan skall gå över så att jag kan slappna av igen. 

oj, jag hade visst något att säga. Nåja, tillbaka till projektet. 
pusi ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !