torsdag 27 september 2012

BESVIKEN

Alltså jag är så besviken. Matte provet gick inte ens lite bra. Det gick urdåligt. Läraren hade satt typ 5 grader svårare uppgifter i provet än de som hon gett till oss som övningsuppgifter. Blir väl omtagning då. FAN också. Det känns mest skit då man verkligen känner att man kan dethär före provet och sen ba BAM o allt e helt wtf? 

Nåh. Fo ti LIDL o köpte tröstmat och gick till Freddu. Åt och kolla på friends och en nu hemma. ENSAM. SKÖNT. Ska njuta av tystnaden o äta dessa godheter jag har framför ett avsnitt av The Vampire Diaries. Kaffet väntar på mig i köket. Pusshej !

PS. Imorgon skall jag spendera lite quality time med min Kattiga vän. Mau (: ♥
pps. SANNOLIKHETEN FÖR ATT VÅR MATTE LÄRARE ÄR ILLA UTE ÄR 110% SÄKERT

1 kommentar:

Skriv ner vad än du har på hjärtat !