onsdag 29 augusti 2012

The Lady Killer

Ligger på soffan och myser efter en långlång skoldag ! Sista timmen var ändå klart bäst, gammeldans ! Vi fick äntligen polonäsen att funka ( om de nu skrivs så? :D ) Och så lärde vi oss 2 nya danser + stegen till wienervals. (vet int heller hur det skrivsxD) Det blev verkligen varmt men jag tycker det var såå roligt ! Kan int vänta på att sätta på klänningen och klackskorna och dansa för våra nära och kära. Och det känns ännu bättre eftersom jag inte har någon hobby just nu för att jag har så mycket skola så där får jag dansa lite iaf :) Slutar nämligen kl.4 tre dagar i veckan så skolan tar upp väldigt mycket av ens tid då man skall hinna göra alla läxor och det. Som nu är klockan redan 7 och jag måste titta på det nya avsnittet av Pretty Little Liars. Jag kan inte koncentrera mj om jag vet att det kommit ett nytt och jag inte sett det. Men nu måst ja skynda mig, det tar ju 40 min o så e kl typ 8 o så ska jag hinna med alla läxor tills imorgon.. wish me luck.  här e tre bilder jag klickade av när jag kom hem :)


2 kommentarer:

Skriv ner vad än du har på hjärtat !