måndag 13 augusti 2012

Sista sommarlovsdagen

Spenderade jag på stan med Lisa, Cassu, Emppu, Heidi, Camppu Andre o Toni. Vi var till bokhandeln och härja me mappar o allt möjlit och satt oss sen ner på Ute servering vid Café Brahe och mumsade i oss godsaker. Såååå bra avslut på sommarlovet tycker jag. Nu fick jag ju också träffa alla fast jag missade grillningen hos Lisa igår ! Nojo, enough said. Bilder kommer nu. Kom nog hem med en earcuff och ett par skor men de får ni antagligen se imorgon! Nu ska jag sova. Ska träffa Freddu kl 11 på stan på en kaffe så går vi tillsammans till skolan sen till 12. 
De va det sommarlovet det. Adjö. I had a blast ! ♥
Min Lisa♥
Camppu jag o Heidiih ♥
Delade på detta mumsiga chokokex med Lisa med en Vanilj Latte ofc ;;)
Emppu o Toni SWAGGAR up the place 
earcuff♥
Pargasbrudana Lisa o Cassu ♥
Andre o Cassu påväg bort :(

Godnatt. pussokram

3 kommentarer:

  1. Alltså påriktit Heidi e så söt på den där mittersta bilden i collage!! :)
    O Andres ilme är den bästa :DD

    Tack för idag förresten, tyckte de va ett bra sätt att sluta sommarlovet med er <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. samma tycker jag, tack lisa ♥ o alla andra ofc heehe ;)

      Radera
  2. ööö e de ba jag som ser mej fyra gånger ?? :D:D:D:DDD FUCK THE WHAT BABE <3

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !