fredag 24 augusti 2012

Planering

OUPS. Ha vari hemma idag då eftersom vi had ledigt från skolan. Hur skönt som helst med ett lite förlängt veckoslut. Har inte gjort något spec. Bara sovit nästan hela dagen för att bli helt frisk inför imorgon då jag skall dra mig till Pargas och festa loss och efter det sova hos Lisa! Kommer att bli bäst ! Ps. Lisa är en av dedär människorna som man bara klickar sådär me. Hon e så kiva att ja sku bara vilja krama ihjäl henne. ihihih. Oj, nu kanske hon blir rädd ;) hehehehe. Nåja anyways så ikväll hade jag egentligen inget planerat. Men om bara stegringen skulle släppa och föräldrarna låter så drar jag iväg till en fest inte så hemskt långt borta härifrån. Hoppas hoppas hoppas att jag får fara. :) Så det är typ planerna för idag och imorgon. BE GREAT FOLKS.

BTW, har fastnat i serien New Girl.. IT'S AWESOME.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !