onsdag 1 augusti 2012

I'm home

Som ni ser på bilder är jag AStrött. Har nu äntligen arriverat till Åbo efter 4½ timme i bilen. Som tur sprang jag in i en butik och köpte en 4-pack med Wallander filmer så kollade på 2 av dem. ÄLSKAR wallander och andra såndär utrednings filmer/program som typ CSI och sånt. Det är alltid så spännande, men ja. Ska nog gå ut på en promenad, ta min vanliga rutt. Känns endå så konstigt att vara i Åbo efter nästan 3 veckor lanttis liv. Pratar ju helt konstigt också och så är det ju jobbigt att man måst börja fixa sig varje gång man ska ut ur huset typ. Haha, nå jag vänjer mig snabbt tror jag nu. Men ja, som sagt nu ut. Kommer kanske bilder från igår ännu ikväll, får se :) pusskram hejsvejs 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !