måndag 27 augusti 2012

Forneldarnas natt

Igår var de då forneldarnas natt som jag nämnt tidigare här. Och det var MINST sagt ett äventyr för mj iaf. Var först med viljam hela dagen hemma och så kom Heidi med sin brumbrum o hämta mig vid halv sex, och började köra till PARGAS till Lisa som sku ha alkut.

Där vi 7-halv 8 tiden började så gott som alla som sku komma vara där och vi satt ute på terassen och drack, skrattade och sjöng. Så ungefär 9-halv 10 började vi städa undan lite och drog oss mot gästhamnen i Pargas var då alla ungdomar typ samlas. Först kände jag mig helt otroligt lost men så efter en stund kom man nog in i stämningen. Så vid 11 stack ganska stort schack 94-or till Åbo till Baren och vi resten lämna i Pargas o fortsatte våra äventyr. Jag pratade med många olika människor och hade de riktigt bra. Skönt att byta omgivning lite ibland också. Jag tackar alla som va där och gjorde min kväll ! Så vid typ halv 2 tiden började vi traska därifrån och jag sov över hos en kompis.
Kom hem vid 1 tiden idag, inte alls utvilad. Hes som en gås och trött som bara vad. Och så ska det vara skola imorgon? Haha, känns för jävligt måste jag erkänna men tänkte dra ut på en liten promenad och sedan ta itu med läxorna.

ps. Tog inte med kameran till hamnen, fotade nog hos Lisa men har bara kollat igenom bilderna riktigt snabbt och finns inte mycket publicerbara xD Men här är en på mig och Ella iaf. Resten kommer senare då jag har mera tid ! :)

pps. detta var inlägget som skulle publiceras igår..:D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !