måndag 20 augusti 2012

Det är så logiskt alla fattar utom du

Har fastnat vid Petters låt Logiskt. 
Jag har på känn att detta kommer bli en lång jobbig vecka för mig. Jag har ett beslut att fatta. Det svåraste hittils. Det sägs ju att man skall lyssna på sitt hjärta eller hur? Men det är ju lättare sagt en gjort. Hela min skolpepp är som bortblåst och jag har inte ens orkat kolla läxor för imorgon.
 Japp så nu är det lite depp här, men skall försöka att det inte skall effektera bloggen men om det gör det så vill jag ändå ha något smått förklarat fast det är väldigt diskret och odetaljerat. Hehe.

Men nu. Jag var och köpte mera skolgrejjor idag och ett par skullcandy hörlurar för 19.90 € som är helt sjuka. Huvve sprängdes nästan då ja satt i bussen på vägen hem. Huh. Kan visa bild på dom sen. Ska nog så småningom gå ut en sväng också så. Bjuder på en gammal bild. Ganska skrämmande heh, men ja hitta den här just.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !