torsdag 23 augusti 2012

Comeback

Nu ska det bli ändring på denna tystnad som existerar i bloggen just nu. Jag har faktiskt inte haft någon lust, tid, elr ork att blogga. Men nu ! Är jag sjuk och ledig från skolan imorgon så nu skall det för fasen bli ändring på detta tråkiga !

 Tänkte först nu berätta här att jag mår otroligt mycket bättre psykiskt, fysiskt skit ju med feber, snuva, halsont osvosv. Men det struntar jag blankt i. Ja, men pointen var att jag stack till skolan ändå idag och orkade sitta där på 2 lektioner, sen kom mamma och hämta mig och vi for på samma gång till St:Karins till butiken ZazaBella och testade då gammeldansklänningar. Jag som hade bestämt för länge länge sedan att jag skall INTE ha en blå klänning eftersom jag har haft blått på nu senaste 2 skolavslutningar + konfirmationen. Hade ju satsat på en knallröd som jag kollat på nätet men den modellen hade redan blivit tagen :/ Zazabella har nämligen så att om en tjej köpt en gammeldansklänning av någon modell, har de INTE rätt att sälja en i samma modell till någon annan. Just för att undvika det värsta. Att någon har samma klänning som just du. ! Det tycker jag är ett otroligt bra system.
För annors skulle jag inte hittat denna klänning. Och det var faktiskt min mamma som insisterade att jag skulle testa denhär och jag var inte alls förtjust eftersom den var blå. Men den satt perfekt ! Och jag kände mig som en isprinsessa. Och så köpte vi den största underkjolen som fanns så att den ska bli riktigt stor och ''poffig''. Åh, kan inte vänta på att få sätta på den igen !! Ps. Ni får mycketmycket gärna kommentera vad ni tycker om klänningen :) 

Oj mycket text. Nåja men resten av denna sjukliga dag har gått ut på att äta choklad och titta på ''Kalle och Chokladfabriken'' :D Vet inte varifrån den idén kom heller men tyckte det var alldeles brilliant ;) hehe. Det var allt för nu tror jag. Hoppas på att jag skall fixa nåt till roligare inlägg ännu ikväll med absolut mindre text ;)
Åh, fick just en bra idé. Vänta och se mina vänner. Pussssss ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !