tisdag 28 augusti 2012

Besökt det förflutna

Ja, det är precis som rubriken säger. Jag och Fredrika har talat länge och djupt. Om saker mellan himmel och jord. Började gräva fram gamla dagböcker och anteckninghäften och dylikt. Och en gång i tiden skrev jag väldigt mycket dikter. Det var konstigt hur man fick precis samma känsla tillbaka som man hade när man skrev detdär för så många år sen. Det är så konstigt hur man ändrats på ett sätt, men på samma gång är precis den samma. Vi är båda väldigt inne på att åka och studera till Vasa efter gymnasiet. Och det är delvis också för att man känner sig så säker i Åbo. Det känns som att man är inne i en 'box' typ. Och jag villa bara komma ut ur den. Jag väntar väldigt mycket på att gå ut gymnasiet. Känner att jag är rätt så färdig här. Vill äventyra,klara mig på egen hand, träffa nya människor, bara se vad som finns där ute helt enkelt.

Så det blev inte så mycket läxor gjorda för mig så måste ta itu med dom nu.. Kände att det kan väl komma ett lite seriösare lite mer privat inlägg då och då :) pusskram

så visade jag min gammeldansklänning för henne också. den är ju hemma hos mig redan ♥

1 kommentar:

Skriv ner vad än du har på hjärtat !