fredag 31 augusti 2012

2 timmar !!

Om två timmar kommer jag vara utan föräldrar i huset ändå tills måndag kväll ! HOW AWESOME????!!! Min lillebror är ju förstås här, jag tar hand om honom och min storebror kommer från milin antingen ikväll eller imorgon på morgonen. Men inga föräldrar. Känns så bra att dom litar på mig. Och jag vill verkligen visa att jag klarar av dethär. Så, eftersom jag ändå inte ville sitta ensam hela kvällen/natten så kommer Emilie hit och vi ska äta tacos och göra andra..roliga grejor. Hihi, vi bestämde iaf att vi skulle ta mycket bilder längs med kvällen så får se om vi håller oss till det. Har på känn att det kommer bli ASROLIGT iaf. Jag är helt super peppad ! Kan int alls sitta stilla så ja måst ut o springa nu. HEJDÅ HA DE SÅ BRA. Hör kanske av mig ännu ikväll. Tror nog ;)
här är en till bild från idag :)




Tills nästa gång xoxo -S ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !