måndag 30 juli 2012

VASA.

Stack på spontan shoppingtur till Vasa idag. Vr där i ca 3½ ensam, hur skönt som helst ju ! Fast vädret sög och det var bara grått och regn, men jag hade just fått min sommarpeng så jag tog ut min ilska på vädret på jaa..pengarna :D Som jag sa åt fredrika som ringde nu på kvällen : där e typ 100 € ja aldri kommer se igen ! :D

Och så satt jag och tog en kaffe och varm smörgås på ett mysigt café som hette 'Café de Paris' dyrt som attan men jaa, man måste väl unna sig ibland :)

Mamma kommer nu tillbaka hit till oravais om nån timme borde hon vara här, så imorgon sticker vi till min mosters stuga och är antagligen där hela dagen, men det boooorde ploppa upp nåt inlägg imorgon också tror jag bestämt. Men ja, iaf.. Dett köpte jag :) ---->

 Gul topp, Seppälä 4€ // Svarta shorts, H&M 9.95€ // Solglasögon, Ninja 10 € // Mascara, Sokos 15.50 € // Foundation, Sokos 12.50 €
'peace' topp, H&M 14.95€ // Korallfärgad topp, Seppälä 3€ //  Långärmad, H&M 7€ // Grå/grön topp, Seppälä 3€
den som är i nedre vänstra hörnet är egentligen mintgrön, och bilden är på baksidan av toppen. Den är från H&M och kostade 9.95€

Nu ska jag äta jordgubbar med socker på, det är min nya addiction ! Det är himmelskt gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !