måndag 16 juli 2012

SOL.

Är vad vi har här, vi har inte gjort mycket annat än sola, hela hela eftermiddagen, jag sitter dock inne nu eftersom jag kände att nacken tog lite väl stryk. På förmiddagen spelade vi några omgångar yatzy, jag var sämst som vanligt och nu tar vvi nåt att dricka så att vi inte torkar ut helt och hållet. Men ca 3 timmar har vi stekt här utanför, och det måste man ju eftersom hemma i Åbo verkar det bara vara regn. Stackrarna, Österbotten ftw ! ;) Ikväll kommer också min pappa, lillebror och matildas storasyter hit. Men jag tror jag sover här ännu inatt iaf, sen drar jag väl i något skede mitt pick och pack till egen stuga. Inte många bilder har vi tagit eftersom man inte orkar fixa sig här riktigt, jag menar, finns inte nåt att fixa sig för..myggorna? NEJ. dom får väl acceptera oss som vi är. Men några har vi iaf :) Tills nästa gång ! Kram



började läsa andra boken av hungerspelen också. rysligt bra hittils, typ 30 sidor eh...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !