fredag 27 juli 2012

Perfekt dag !

Som sagt suger mitt bredband (ja jag kom på vad de heter höhö) och dessutom har jag inte haft tid att sitta vid datorn. Idag har det varit solsolsol och det var sista dagen med syster ♥ Hon åker till Helsingfors imorgon och så hem till Sverige på Lördag kväll så jag hinner inte se henne nåt mer. Men jag skall åka över dit nåt tag som hoppeligen är snart ! Måste bara hitta ett ledigt veckoslut som passar oss båda och så flyger jag över. :) Vi har alltid så jävligt roligt tillsammans. Så denhär dagen har varit helt fullspäckad, akta er nu kommer bombadering med text !

 Jag steg upp sent, vid halv tolv och år frukost, smörjade in mig i babyolja och solade nån timme, så åkte jag lillebror och mamma först för att hämta matilda och åkte sen till stranden, vattnet var SKITKALLT, okej inte så hemskt, men inte skönt. Så åkte vi upp tillbaka till vår stuga vid 3 för att dricka eftermiddagskaffe och äta syltmunkar, yummm. Så efter det åkte jag med Matilda och hennes pappa till deras bekanta och jag klappade en häst för första gången i mitt liv ! Har nån häst fobi, så såg vi en get som hoppade upp och poseade för oss, katter hundar ja. Hela faderullan! Så efter en stund där stack vi till matildas stuga och åt middag och började fixa redo bastun. Så gick jag och Matilda i bastun, var sjukt snabba för att vara oss, bara en halv timme ! Men vi fick up det till 115 grader endå ! woop woop riktiga bastare alltså ! Jaa, så gick dom andra i bastun och vi spelade yatzy och kort, drack kaffe, fotade varann, jätte snygga alltså o så var det att ta farväl. Och jag har tagit över 100 bilder idag, men som sagt eftersom nätet är så trögt så ska ja försöka lägga upp dom imorgon om jag får låna pappas bredband för en stund. Så ja, haha, tills dess ! pusskram hoppas ni har det fint var ni nu än är !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !