fredag 20 juli 2012

Packapacka

Sitter och äter godis på min våning här äänu i pyamas fast jag varit uppe i ca 4 timmar. Har redan hunnit rensa jordgubbar i 1 timme, haft ett kort samtal med Freddu, som jag btw saknar något enormt!! gråtit en skvätt och fixat på bildminnet. Nu blir det väl bara att packa väskan och fixa till mig lite grann. Vi överger vår stuga riktit just och åker först en runda till Kronoby var mormor och morfar bor och lämnar lillebror dit och så åker jag mamma och pappa in till jakobstad var jag skall spendera hela mitt veckoslut med det bästa sällskapet såklart. Matilda, Emelie, Äldsta bror Daniel och hans flickvän. Min älskade farmor låter oss 'sova' i hennes lägenhet som är typ 2 km från stan så det är gångavstånd. Awesome. Hoppas bara vädret håller i sig så att jag kan ha min klänning som jag bestämde. Jau, men vi har ju inte planerat nåt ordentligt ännu, bara att vi ska uuuut ! Så mer ingående om det sedan. JIIHAAA,

och ja, blev ingen bloggande mer igårkväll eftersom vi kom tillbaka hit vid 1 tiden på natten, haha, fattade ju inte att det skulle ta så länge ! Var dödstrött efter en lång dag. men här kommer 3 bilder från igår :)
kortspel 
favoritsmycke ♥
ma bro

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !