söndag 29 juli 2012

JAG STEKS

WOW ! Vaknade upp vid 5-tiden av att hela huset skakade, jävlar vad det åskade, blixtrade och bullrade. Jag älskar åskan dock, vet int va de e, tycker de e mysigt på nåt sätt, men störtregnet förstörde den mysiga feelingen :( Och eftersom jag sover på övre våningen och vi har plåttak så gissa hur bra det hörs, alltför bra. Så jag var vaken i typ 1 ½ timme och somnade vid halv 7. Så steg jag upp halv 11 till solsken och nu är det så mycket som 28hela grader i skuggan !! SJUUUKT ! Nä, de e de ju egentligen int. Sommaren börja bara som lite sent i år hehe. Det är dock jätte tung luft här efter åskan och det så man blir jätte seg. Pappa och lillebror är och simma så jag ska passa på att njuta av lugnet i solen en stund ännu. 3 DAGAR KVAR !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !