söndag 22 juli 2012

hejdå jeppis :(

Har nu lämnat jakobstad och sitter på stugan i Oravais igen. Var ett sjukt lyckat veckoslut ! Jakobstad är verkligen fyllt med super människor. Fick många nya bekantskaper och alla var jätte trevliga verkligen ! Så är det ett år tills nästa gång :( Men ja som ni kanske förstått av mig redan så är jag så dålig att fota när jag snurrar runt med mycket folk, man glömmer liksom bort det. Så ja har typ en bild, vet inte om den ens är publicerbar :D Såklart går de ju bara inte att allt går perfekt, lite tråkigheter. Men vadå, vad är en ordentlig fest utan ddrama? typ finns inte, haha. 

Nu är det bara ca 1 vecka kvar på stugan så ska man till Åbo igen. Nu skall jag gå och hjälpa mami att rensa jordgubbar så hör av mig senare ! pusskram hejsvejs


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !