tisdag 24 juli 2012

Hannah montana

wuhuu min far har också tagi me sig en mokkula o det är mycke snabbare när på den ! Stackars bror, har typ använ slut på deras nätsticka :D wups.. Nåja, men jag har varit så otroligt seg dehär två senaste dagarna. Kan bero på mitt galna veckoslut i jakobstad, för jag har sovit både nätterna och vaknat sentsent, och på dagarna också flera timmar ! SÅ TRÖTT. Och är det fortf också ! Men idag åkte vi en sväng till stranden och det var isisiskallt vatten och stranden var öde. Tomt, men solen sken så pressade en stund iaf. Ikväll kommer Matilda Emelie och Hans-Erik hit på middag och vi skall grillaa, som vanligt, och blåbärspaj till efterätt namnamnam. Har nu starkt funderat på att ladda ner hannah montana seasonen igen. Haha, var ju helt fast i den ett tag. Och det finns typ inget att göra här så. Akta dj dator, you're gonna get bombed by hannah montana woah ! Och jag lovar, att försöka bli bättre med kameran nu också. Men, man orkar ju inte fixa sig här så man ser ut som skit och jaa, finns inget att fota annat än mat.. kanske jag börjar matblogga här, så får ni en bild av hur mycket vi egentligen äter här :d haha, nej men nu. HANNAH MONATANAAAAAABJBJSLNL JA SKREV FEL orkar int ändra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !