torsdag 19 juli 2012

Bildminne slut Igen!Hjälp mig någon???

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ INT IGEN !!! Bildminnet är fullt..IGEN, och jag skapade ju denhär nya bloggen i APRIL, eftersom det blev slut på min förra.. Och den hade jag i typ 2 år? Och nu har det gått bara några månader, alltså ja får någo fel.. Javet inte hur man skall fixa dedär med picasa skitet. Snälla hjälp mig, jag dör av dehär, inte undra på att mina bilder blev småa...GRRRRRR VARFÖÖÖR, jag tänker inte betala för att få mer bildutrymme, det kan ni drömma om alltså !

JAG ORKAR INTEEE, GUD SÅÅ ARG JAG BLIR PÅ BLOGGER IBLAND!

1 kommentar:

  1. Bilderna laddas ju upp på ditt googlekonto också, så för mig gick de så att då ja to bort alla bidler därifrån så fösvann alla från bloggen så om du tar bort riiiiktit gamla bilder så blir det kanske rum för fler?

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !