lördag 28 juli 2012

26 juli






nu får vi blicka tillbaka lite, 26.7 alltså 2 dagar sen. Sista dagen med matilda, ja såhär såh typ min dag ut. Ofixad lanttis brud, fint väder, bus med lillebror, munk♥ kex♥ och chillin with ma sistah ! 

ps. Har nu fixat till något inlägg här och där så att det blir lite uppdatering i alla fall. Passade på när jag lånade pappas bredband !

Förövrigt så har det varit klarblå himmel och stekande sol sedan 10 på morgonen, har pressat, simmar, pressat pressat pressat, i hopp om att inte vara så albino när jag kommer tillbaka till åbo :) Så har jag pratat en snabbis med Freds, och en stund me Cassssuuuu ! Som jag int ha prata me på... helt för länge ! Snart snart hem igen 4 dagar woop woop ! :)

pusskram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !