tisdag 19 juni 2012

Whata?

Vaknade idag upp till blixtar och åska. Trodde jag drömde : o Men det höll på endast i en timme eller så för nu verkar det vara lite uppehåll iaf. Mami kommer hem om ca 3-4 timmar och då ska vi snabbt sätta oss i bilen och köra upp till stugan. Den är i Oravais som är typ 500 km härifrån så det är en lååång bilresa, men laddar mobilen full med hyper musik så jag och mamma ska kunna sitta o sjunga som galningar ;D Är där då med familjen och några bekanta över midsommaren och kommer tillbaka till lördags eftermiddag tror jag :)
Det ör ju rätt skönt nog att fara dit ibland, vi har inget nät där så kommer inte kunna blogga och har ingen sånhäär.. ööh vad heter det? Såndä internet sticka :D Mokkula på finska. Borde nog skaffa mig en sådan så att jag skulle kunna ha internet var jag än är i landet.
Hoppas bara det blir fint väder så att jag får finfina bilder och kan bombadera er då jag kommer tillbaka :)
Men nu blir det lunch här i stugan och så måste jag packa ! Hörs senare :) puss
bild på mig o Cassu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !