torsdag 28 juni 2012

Veckans inköp


Berättade redan igår om kjolen jag köpte som syns på bilden, man ser färgen mycket bättre nu den kostade då som sagt 7.50 € från Gina tricot. Efter att ha vaknat kl 8 och dragit mig iväg till stan för att få 'hudrengöring' av min gudmor som just skolat om sig till kosmetolog måste jag ju bara dra in till Gina.. Igen ! Och fick med mig 3 till plagg hem. Ett par leggins med lite rymdaktigt tema, vita 'sondriga' jeans med nitar och en ärmlös grå huppari. Hoodien är nog min favorit. Och den passar skitsnyggt med legginsen och så tänker man att man sätter på ett par coola sneakers och solglasögon. Åh LOVE IT ! 
Solen skiner ju nu som bäst ute, men med den behandlingen jag fick i ansiktet får jag inte sola på några dagar eftersom jag kommer bränna mj isf. Awesome timing alltså. Men det är ju trots allt typ 6 veckor kvar av sommaren så månne jag inte hinner sola ;) Och just de. Allt utom kjolen kostade endast 10 € How cool is that?? Jag älskar Gina för tillfället ;)

Tills nästa gång ! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !