lördag 16 juni 2012

Reality check

Har spenderat min kväll hos Fredrika, vi kollade på Friends, prata( typ skrek ) och sen mot slutet slog verkligheten oss, hårt ! Första året av gymnasiet gick så jädrans snabbt ! Och det är bara 1 ½ år kvar. Det är absolut ingenting ! Fredrika skall studera till lärare i Vasa efter gymnasiet, vilket innebär att hon flyttar dit, ensam. Bort, från mig ! Och jag har absolut ingen aning om vad jag vill göra. Hur kan tiden ha gått så fort?? Vi började ju just högstadiet känns det som ! Tårarna började ju rinna för oss båda. Så när vi gick till bussen så gick tankarna bara längre och längre. Vi båda är fria som attan ( inget förhållande ) ;) höhö, Och vi är ju för fan snart i den åldern man hittar sin kille/tjej gifter sig och skaffar barn typ ! Alltså tiden går bara för snabbt ! Jag hänger inte alls med ! Vill bara trycka på en stopp knapp och stanna här en stund, eller okej, jag skulle ju kunna fylla 18 och sen stanna men ja. När jag fyller 18 är jag redan på sista året i gymnasiet.. Man fick verkligen chock. Snart är liksom skolan slut, alla far egna vägar. Jag blev så ledsen att jag kände att jag behövde en chokladplatta, så sitter här och försöker trösta mig själv och ska försöka gå tidigt och sova. Usch.
 Jag vill inte bli vuxen :( 

2 kommentarer:

  1. ja har ännu också helt obehag! ja kom ännu på att om 2 år ska man börja ta flera tusen eurås lån för att få lägenhet o mat! huihuihuihuihui!!!

    SvaraRadera
  2. ja har ännu också helt obehag! ja kom ännu på att om 2 år ska man börja ta flera tusen eurås lån för att få lägenhet o mat! huihuihuihuihui!!!

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !